Snapshots

 
Några snapshots från igår och idag. Igår på hålet tränade jag ben och rumpa - sjukt vilken träningsvärk jag har. Blir ju inte bättre med minervas trappor.. Men efter skolan for jag och Pontus och åt på Eastern Palace, otroligt gott och mysigt. Kom hem vid halv sju och pluggade då inför provet på torsdag. Idag gymmade jag med Victoria på hålet, bröst armar. Hade idrott efter och alla trodde att det var handboll men näpp, han hade alltså skrivit fel och det var en timmas fyspass.. Min kropp grät men jag var nöjd efter iallafall! Hade tänkt gymma ikväll ytterligare en gång men valde att stanna hemma och plugga till träningsläraprovet vilket jag tror är ett smart val. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0