1 januari 2015

 
Tyvärr enda bilden jag tog under gårkvällen, men glömde heeelt bort att ta bilder! Kvällen började med att jag och Pontus åt trerätters med min familj hos några vi alltid brukar vara hos på nyår. Efter det gick vi ut och träffade några och efter ett tag blev vi fler och fler vilket var superkul! På tolvslaget var vi hemma hos Robin och sköt raketer, fick även min nyårskyss hihi. Efter det var vi ute ett tag till innan vi gick hem och la oss.
 
Idag har jag hunnit träna och städat mitt rum, skönt att ha hunnit med båda. Såg nyss nya Beck filmen som gick på TV men är sugen på en film till så får se om jag hittar någon samtidigt som jag käkar min yollibox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0