Måndag


I lördagskväll for jag, Carro, Fanny och Emilia hem till Julia därför att hon fyllde 16. Vi fikade och skrattade massor. Myskväll!! Kom hem och kröp ner hos en sovande Pontus. Dagen efter for vi och plockade morötter och potatis med mamma, Alice och Kalle och sen for vi hem till Pontus och bytte munstycke på hans moppe, jag var proffs haha. Sen käkade vi pizza och drog ut på en prommis. Var jobbigt att kliva upp idag men det var en rätt lugn dag då vi hade entreprenörskap och sen hade jag utvecklingssamtal. Nu har jag suttit några timmar med matte, skönt att vara ikapp igen. Ska nog lägga mig och sova snart och lyssna på en ljudbok som vi ska skriva en uppsats om på fredag. Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0