De sa en dag ska vi alla dö jag sa alla andra dagar ska vi inte det

 
Igår var tanken att jag skulle till stan vid halv tolv men jag var klantig och lat så jag antog att bussen tog e4an men icket så jag missade den alltså därför att jag väntade vid skolan. Tyyypiskt. Så for hem, såg ett avsnitt av PLL och tog sedan nästa buss in till stan och mötte upp min sköna böna Kornelia. Har saknat henne så mycket! Från att umgås exakt varenda dag till att nästan aldrig ses längre. Vi gick runt på stan sen tog vi en pasta på vezzo och bara satt där och snackade. 
 
Idag står plugg på schemat. Ska hinna med SO, spanska och matte med fokuset ligger mest på SO:n då vi har prov typ direkt efter lovet. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0