Tisdag




Har haft en kuuung helg verkligen. Var ju i rödåsel fredag-söndag och eftersom att jag fick penicillin för såret hann det läka så bra så jag kunde bada så vi badade mycket och paddlade gummibåt i fors osv. Tog en buss hem söndagkväll och då mötte jag upp familjen+Sandra och Jennifer på stan och vi käkade på eastern palace, rullade typ därifrån hehe. Jobbade måndag och på kvällen träffade jag min saknade vän Anton som jag inte träffat på hur länge som helst, vi for och köpte glass och satte oss på udden men sen for vi och lirade lite fotboll innan jag skulle tillbaka till stugan. Jobbar hela veckan men börjar inte förrän halv tolv så får sovmorgon vilket är otroligt sköönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0