söndag

 
Hej kompisar! Bloggar nu från min bärbara dator och jag vet inte om det finns någon segare. Måste omformatera den (heter det så?) men har så sjukt mycket bilder som jag måste flytta någon annanstans. Denna dator har legat längst ner i min garderob i typ ett år helt sick haha. Men nu har den fått komma fram! Snart är jullovet slut och jag är inte redo för skolan än. Dessutom måste jag plugga idag, har ett matteprov typ direkt jag kommer tillbaka. Hatar att plugga på lov då vill jag vila.
 
Ikväll ska jag på gymmet, gruvar mig lite för det är ett benpass och förra gången det var det tog jag mig knappt ner för trappen.. Träningsvärken dagen efter var hemsk. Men det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0