Söndag

 

Söndag igen, med lika mycket söndagsångest som vanligt. Har nyss duschat, och smörjt in mig. Idag har jag och my family även farit ner till stugan och pimplat och Kalle fick två stora fiskar och pappa två små. Alla som fiskade fick napp, utom jag som vanligt.. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att bara ligga still och kolla ner på botten. Haha aja passade även på att hämta en laddare i stugan. På tal om laddare så har min mobil dött. Sen när jag äntligen fick igång den efter några timmar, gissa vad det stod? JO, återställ Iphone. Fick panik och har fortfarande lite panik för att de flesta av mina osparade bilder kommer att försvinna. Ska iallafall spara till en ny mobil eftersom att min har fått nåt fel så det tar hundra år innan man kan låsa upp den, om jag trycker på meddelanden så tar det hundra år innan de kommer fram osv. Blir så less! Får se om det blir en Iphone 5s, det lutar mest mot det. Nu ska vi äta middag, sikarna som Kalle och pappa fångade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0