Tisdag

 
Bjuder på en bild från stugan för kanske två vintrar sen, längtar tills det blir mycket snö igen!
 
Igår var jag somsagt i stan, på bussen hem satt jag och pratade med Ylvalee vilket var otroligt längesedan. När jag var hemma låg jag bara och såg TV ett tag innan jag for till Linn. Jag, Linn och Erik for ut sedan var vi med Pontus och Felix också. For hem ganska tidigt, kring 10 och duschade då sedan började jag på en film men det orkade jag inte med så satt och kollade lite andra klipp innan jag somnade. Vid två vaknade jag då Pontus kom hem och kröp ner i sängen, myyysigt. Idag har jag hunnit vara ute på en prommis med mamma och Alice och ikväll ska jag göra efterrätt till imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0