Onsdag

 
Bloggen är inte det jag prioriterar i mitt liv vilket ni kanske märkt. Kanske börjar skriva lite mer när vi får skoldatorn vilket förhoppningsvis är nästa vecka. 
 
Är trött men superglad trots biologiprovet på fredag. Men när det är gjort kan jag bara ta det lugnt om man bortser från ett prov till som jag inte alls tror är så svårt. Hade även mattenationella igår och jag tror faktiskt att det gick bra! Det kändes bra iallafall.  Imorgon börjar jag 13.25 och har endast två lektioner så behöver inte ens ställa väckaren, hur skönt som helst! Idag gjorde även vi ett prank på Julia, min kära vän är sååå lättlurad därför blir det så kul haha. Nu ska jag göra en beställning på lite olika saker så hörs vi när vi hörs. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0