Ny dator

 
Nu lovar jag att börja blogga ordentligt eftersom att jag äntligen har fått skoldatorn - en MacBook Air vilket är huur najs som helst! Bilderna ovan är från i veckan, första bilden är från i måndags när jag, Silje, Rebecca, Rut och Julia for på Honeycomb för att ta en froyo. Lite överskattat tycker jag men gott. Den nedre är från i tisdags när Julia, Silje och Rebban kom hem till mig och sov där. Så mysigt och det måste göras om!
 
Är hos Pontus nu och vaknade för ett tag sen, är sjuk så for inte på skolan därför att vi hade dodgeballturnering, hade gärna spelat men vill verkligen inte bli sjukare under lovet. Nu har vi nyss sett ett avsnitt av Orange is the new black och ska gå in och fika. Är hemma efter 3 någon gång och då ska jag bara göra mig klar sedan ta bussen till Skell och stanna där över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0