Pluggtisdag

Slitna krigare efter myrfotboll

Heej allesammans! Idag har varit en bra dag. Vi hade myrfotboll på idrotten vilket var väldigt drygt då jag fastnade ner till midjan hela tiden.. Men annars var det jättekul! Mina kläder var dock hur äckliga som helst så slängde in dem i tvätten direkt jag kom hem. Idag är en riktig pluggtisdag. Har pluggat kemi och so, även gjort engelskan. Skippar träningen för jag känner att det blir för stressigt tyvärr. Tog även en paus för att se om jag hade glömt min necessär med mina duschgrejer och min favoritborste på idrotten men det var inte där så åkte ner på skolan men där var det inte heller. Sen upptäckte jag att det var i sidofacket på min väska.. Klantigt.
 
Nu måste jag fortsätta plugga SO och svara på frågor om kapitlen osv. Förresten så är det bara 3 dagar kvar till Tyskland, är brano
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0