I never meant to start a war, I just wanted you to let me in

Helgen har varit otroligt bra helg, synd att den är över så snabbt också. I fredags hade jag mysigt med laget, vi var hemma hos Emma och hade olika tävlingar, grillade, myste och snackade typ. Har även ätit huur mycket sött som helst då idag var sista dagen med socker för mig. Imorgon slutar jag och ganska många andra från laget helt med socker. Vet inte riktigt hur det kommer gå men jag ska iallafall klara det! Blir ingen juice på morgonen, inget godis på helgerna och så vidare.. Frukt funkar det också, minst lika gott!
 
Igår var vi på kräftskiva med en till familj hos Emma, vi barn nöjde oss med tacos och det var riktigt gott! Marängswiss är gudomligt. Jag har även spelat fotboll som blev en förlust, synd att vi tappade ganska mycket mot slutet men vi spelade otroligt bra idag. Har spenderat lite tid åt att plugga ikväll, något jag stör mig fruktansvärt på är då lärare inte lägger ut på schoolsoft så hade helt glömt matteläxan tills jag såg boken i väskan. Tur att jag kollade i väskan ikväll och inte i morgonbitti då jag inte skulle ha hunnit. Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs då det blir att gå upp tidigt imorgon. Ny vecka - nya möjligheter. Puss och godnatt mina fina vänner
 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Hejsan!
Jag har en "veckans blogg" där 3 st vinnare lottas ut och det är DU som avgör hur stor chans du har att vinna!! Så anmäl dig hemskt gärna, för visst vore det lite kul med nya läsare?

Länk: http://mirramarika.blogg.se/2013/september/veckans-blogg.html#comment

2013-09-15 @ 15:56:05
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0