Sista maj

Idag har det varit huur bra väder som helst! Har hängt vid poolen all day long nästan, tog två pauser. Ett för att fara på marknaden och ett för att åka till mercadona. Idag bokade jag även tid hos frisören, spännande ;) Var även förbi och kollade runt på svenska skolan. På söndag ska jag träffa Julia annars har vi inte så mycket mer inplanerat i veckan. Jag vill åka till habaneras någondag också så vi får se om någon har lust att följa med. Idag hittade jag, Alice och Kalle även favoritgodiset - spanska kinderägg! Mmmmhm, det är verkligen inte som svenska. Vill köpa hem flera paket! Nu ska vi alldeles strax äta så ska börja gå. Hoppas alla har det bra hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0