I typed "Bitch" into my GPS and guess what? I'm in your driveway. Vroom vroom, mother fucker

Har inte skrivit nåt i helgen, skyller på att jag inte har haft tid! Men i Lördags var jag i Sundsvall och kollade på handboll med Emma. Vi var på birsta och shoppade lite, kan visa er sen. I söndags var jag och tittade på 7mila, där jag även träffade Eden. Åh vad jag längtar till vecka 15 då jag ska bo hos henne hela en vecka! ♡ Har sparat alla mina bio presentkort så det blir massa bio! Idag åkte jag 7mila, fast vi åkte bara 1,4 mil men det räckte tyckte jag. Kom hem ganska snabbt, och Kornelia och Jani följde mig hem så vi chillade ett tag innan de gick så jag kunde börja med mina läxor och är snart klar med ung möter äldre. Ikväll är det träning, dock vet jag inte om jag hinner. Är väldigt stressad över skolan just nu så ska räkna matte hela kvällen så jag är förberedd inför provet nästa vecka. Men vi får se! Ska förbi på apoteket idag också så ska fortsätta med allt skolarbete nu. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0