I hope you know that because of you I'll never let anyone in.

Veckan har varit upp och ner och det kommer nog fortsätta så ett tag framöver också. Men mitt i allt det tråkiga hämtade vi en liten hundvalp, Viggo. Är barnvakt till honom nu och han är så söt. Det finns ingen webcam på den här datorn så ni får en instagram bild med rätt dålig kvalla. Han ligger och sover sött i mitt knä. Vi var för ett tag sen ute men han vägrade röra sig ur fläcken för han hatar snön. Men ska gå ut med han sen igen när han vaknar, jag tänker inte torka efter han ;) Imorgon ska förmodligen jag, Emma och liesel till backen. Blir kanon! Hoppas bara på fint väder. Ska se på vasaloppet nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0