brave

Träningen idag gick inte så bra, glömde min medicin hemma och det resulterade med att jag höll typ på dö haha. Okej inte bokstavligen men nästan. Efter träningen tog jag en lååång dusch och fixade allt inför imorgon. Hade ansiktsmask, scrub osvosv. Efter så noppade jag ögonbrynen och smörjde in mig, myyyys!
Sitter i sängen med en jättegod kvarg som jag gjorde. Man blandar bara ihop funlight och kvarg och mums!! Hur gott som helst. Jag toppade även med lite hallon. Nu ska jag starta en rulle, nämligen brave. Hoppas den är bra! godatt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ottilia! jag älskar din blogg och du får gärna besöka min<3 men asså måste bara fråga, VAD ÄR KVARG?

2013-03-11 @ 18:19:38
URL: http://edenlovegodiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0