A change maybe just around the corner

Utvecklingssamtalet gick huur bra som helst! Har höjt mig i fem ämnen, nu är det bara matten kvar. Om jag får C på nästa prov så har jag nått mitt mål att få C i alla ämnen och det skulle vara najjjzzz. Såg också idag att jag fick B på en muntlig redovisning och det trodde jag aldrig att jag skulle få heller. Alltså jag tycker typ om skolan nu hehe.
 
Träningen var inställd och det var lite synd men jag tränade benen igår så jag kunde knappt gå så det var skönt. Hade egentligen tänkt duscha ikväll men ser nu att klockan är halv och ska hinna läsa lite, pluggis jag vet :) Mitt humör går upp och ner ofta nu men just nu är det på topp så ska lägga mig med ett leende på läpparna. Imorgon ska jag kliva upp tidigare och duscha också. Edengillargodis.blogg.se frågade även vad kvarg är och kära vän nu ska jag berätta det är kesella! Nu fick du svar på din fråga så jag hoppas att jag gjorde dig lite klokare. Puss och godnatt alla vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0