you'll never find the right person if you never let go of the wrong one

Igårkväll hade jag kring 38 graders feber så jag bestämde mig för att stanna hemma en dag till och nu är jag feberfri :D Hoppas den inte kommer komma tillbaka för imorgon måste jag till skolan så jag inte halkar efter allt för mycket.
Har kollat på lektionsplaneringarna och försökt att börja med det, dessutom har jag börjat med matteläxan, läst igenom svenskaläxan, är snart klar med bildanalysen som tydligen är flyttat tills på torsdag så det är skönt. Har sett några avsnitt av oth också och nu ska jag gå och fortsätta med skolarbete. 
Och förresten, lycka till idag Lovisa!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

inte suttit vid datorn på år känns det som, men tack iallafall! ♥♥

2013-01-19 @ 10:41:56
URL: http://www.karinalmalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0