I'm ten feet off the ground

 
Har inte bloggat något nästan men ska ta igen nu. Igår var jag hemma, orkade inte gå till skolan för jag kände mig fortfarande sjuk. Men idag gick jag till skolan och det känns inte som att jag har varit där på jättelänge även fast det bara var fem dagar sen sist. Ikväll ska jag på träningen, dock ska jag bara se på eftersom jag fortfarande är sjuk :(
 
Är klar med min bildanalys som ska vara inlämnad 22:00 ikväll, ska bara läsa igenom den nån gång innan. Ska göra bort sista läxan också som är biologi så jag är klar med alla läxor. Känns så himla skönt! Dessutom är det fredag imorgon, det gör inte mitt humör sämre :D Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0