If I can take away the pain and put a smile on your face, baby I would, baby I would

Min dag blev inte så dålig ändå! Hann inte redovisa engelskan och det är både bra och dåligt för jag hade helst velat göra bort det men nu har jag chans att göra det ännu bättre. Sprutorna var ingenting, tar ju en i varje arm så det är lite jobbigt, det gör ont när jag lyfter på armarna. Nästa vecka ska jag kanske ta fyra stycken, undra hur det kommer bli efter då.. Iallafall så åt vi på frasses på vägen hem, och det satt fint i magen kan jag säga er!! Mums. När jag kom hem gick jag till Fanny, var tänkt att vi skulle plugga men vi gjorde en kladdkakesmet och åt som den var. Onyttigt x1000 men det var verkligen gott! 
Kom nyss hem från träningen, frågade idag om jag bara får köra styrka men nejnejnej det fick jag ju inte så det kändes sådär. Missar träning en gång i veckan i elva veckor, det blir elva träningar borta. Får tänka positivt ändå, snart kanske allergin är borta och jag kan träna ute när jag vill! Hade göra en smoothie nu, hehe. Sen se PLL efter det, hehe igen. Men det är så himla najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0