i need your love

 
Var en väldigt dryg dag idag, räddningen var att jag slutade tidigt! Är även klar med deckaren nu så det enda jag har att göra är att läsa igenom två sidor till historian imorgon. Dessutom ska jag hinna träna till spelprovet, dock är det fyra veckor kvar men ska börja i tid så ska höra om Julia vill joina. Känns så himla mycket roligare nu när jag har koll på allt jag ska göra och vad som kommer så jag inte sitter där kvällen innan och gör läxor. Duktiga jag!!
 
Imorgon ska jag träffa Eden och Ylvalee. Får se om jag tar bussen med Ylvis efter skolan och kollar på träningen eller om jag stannar hemma och åker dit på kvällen. :) Nu ska jag kolla om jag kan fixa typsnitten på bloggen och sen börja plugga. 
 

Kommentarer
Postat av: malin

så du kommer på träningen iaf?:)

2013-01-10 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0