i don't wanna be left in this war tonight

 


Har inte hunnit skriva i helgen, har helt enkelt haft fullt upp. Men i lördags satte jag äntligen in min hårförlängning, var lite drygt att sitta i nästan fyra timmar, men det var värt det! Är såå nöjd. Lite senare på kvällen kom Fanny och vi bara satt och snackade, käka lite tjockt och sådär. 
I söndags var jag och åkte skridskor, är inte direkt en isprinsessa haha ;) Men det var roligt och det var hur fint väder som helst. Igår bakade jag en sockerkaka för att mormor och morfar kom på fika, jag åkte med dom till Ylvalee. Vi hade en spakväll med bastu, ansiktmask, fotbad och så vidare. Var jättemysigt. Hon lockade och fixade även mitt hår. Jag sov över hos henne och imorse for vi till skolan. Skolan var chill, på svenskan läste vi en sorglig berättelse sen på hk:n gjorde vi potatis och löksoppa, funderar starkt på att göra den till frukost imorgon hehe.. Efter skolan tränade jag, så nu känner jag mig duktig. Nu ska jag fortsätta med mina läxor sen får jag se vad jag hittar på, ska nog se oth. Puss

 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vet du hur länge hårförlängningen håller?

2013-01-22 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0