Cause nothing can ever, ever replace you

 
Detta är vad min kväll har bestått av, plugg, musik och smoothie. Gjorde världens godaste smoothie med hallon och banan. Nya favoriten!! Idag har varit en jättelugn dag. Tjejerna + kelab var inne på idrotten därför att vi tyckte det var för dåligt väder för att åka skridskor. På engelskan hade vi vikarie så vi slapp redovisa, på livskunskapen såg vi film, so:n berättade de bara om praon så det har varit jättechill. Sen har jag och Gustav börjat spela in filmen på e-valet och det blir nog bra, det är iallfall jätteroligt! Imorgon ska jag in till stan för sprutor nummer 2, är inte ett dugg nervös och det är ingenting man borde oroa sig för heller för det känns inte ett som ett myggbett. Efter det tror jag att jag ska fixa min klocka om jag hinner. På kvällen är det träning, får dock inte ta ut mig efter sprutorna men ska höra om jag kanske får köra lite styrka. Älskar ju att träna! Nu ska strax gå och borsta gaddarna mina, efter det ska jag ta ipaden och se ett avsnitt av PLL. Blir sista inlägget för ikväll, så säger godnatt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0