there's only one chance in a million that dreams came true

saknaaaarr
Hann inte skriva något igår men min alla ♥ dag spenderades med Liesel och Emma, det var jättemysigt. Innan det hade jag bara skola och for till stan för sprutorna. Haha ena min arm var helt svullen igår typ en hård knöl utstickandes.. Haha fult var det iallafall. Vi åt också på donken och hälsade på mormor och morfar. När jag kom till Liesel käkade vi chips och snackade, for hem ganska tidigt. Kring tio kanske. Sen har jag även lite panik, trodde att bildinlämningen var till på tisdag men den är till ikväll. Till IKVÄLL. Så ska skriva på den till ikväll typ. Har även hunnit städa min garderob(ska dock dammsuga, dammtorka, renbädda sängen osv på mitt rum också) och följt med Kalle och pappa på affären. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0