Never put yourself in a situation, where you are not sure of where you stand in a persons life

Skolan har varit dryg, hatar måndagar mest av allt nästan.. Fick också veta idag att vi hade fysikprov nästa måndag. Så satte igång direkt jag kom hem med ett kapitel så det är klart. Ska ta ett kapitel per dag nu sen repetera. Har även hunnit snacka i telen med Eden, saknar henne!! Tur jag får träffa henne på torsdag. Mamma håller på baka semlor så ska äta det ikväll och sen se några avsnitt av PLL. Är snart ikapp där det är! Är nästan klar med alla läxor till i veckan också, två kvar. Den ena ska jag göra nu och det är verb som man ska kunna böja. Dessutom måste jag sy klart min grytlapp och skriva en redovisning! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0