I belong with you, you belong with me.

Har inte kunnat blogga i helgen, men i fredags iallafall så sov Liesel hos mig och vi låg typ och snackade halva natten haha.. Hon for hem efter frukost och då for jag och mamma och hälsade på mormor och morfar! Jag mådde inte så bra, kände mig inte helt frisk så vi for hem vid 6 någon gång och jag la mig direkt och sov då jag kom hem. Jag hade fått magsjuka.. Trodde att jag skulle klara mig men nej så var det inte. Var uttagen till dm igår men kunde inte spela så det var surt. Låg istället i sängen nästan hela dagen. Idag vaknade jag kring halv nio kanske och nu känner jag mig frisk! Tog en dusch och sen åt jag en god frukost med mamma bestående av temackor och blåbärssoppa! Mums. Mamma har även förhört mig på fysikprovet jag egenligen skulle göra idag men det blir på torsdag istället. Nu ska jag hjälpa mammi att plocka bort lite och sen gå ut i det fina vädret! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0