As long as you love me we could be starving, we could be homeless, we could be broke

Såhäär charmig är jag just nu. Kände mig inte helt 100% idag på skolan så jag åkte hem. Köpte lite lunch på coop innan  och det blev soba,  nudlar och grönsaker i en burk som man bara tillsätter kokande vatten i. Enkelt och gott! När jag kom hem bytte jag om till onepiece och tjocksockar. Sedan såg jag ett avsnitt av Pll och när det var slut gick jag igenom andra kapitlet av fysiken! då kan jag gå igenom ett till avsnitt ikväll. Idag missade jag matteprovet så kommer förmodligen få göra det imorgon på lektionstiden. Det kommer gå sämst, man kan inte precis skriva prov då de andra har lektion, kan inte koncentrera mig då.. Ikväll blir det förmodligen ingen fotbollsträning, men ska ändå försöka pallra mig iväg ner och se på den. Imorgon måste jag vara frisk. Jag, Linnea, Gurra, Johan och Miriam ska på halv åtta hos mig, och vill verkligen följa med!! Nej ger upp med att försöka skriva mer, ipaden vill inte samarbeta med mig.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0