Årsresumé - del 1

 
Började året på bästa sätt med Eden och Ylva-Lee. Fick min första victorias secret av Liesel, gjorde löshår och hade mys med Ylvis. Började också med allergisprutor.

Detta var jobbigaste tiden i mitt liv, någonsin. Min älskade mormor som även var min bästa vän lämnade oss och jag saknar henne mer och mer för varje dag. ♡ Praoade på CM3, hittade Andrew Belle och förfrös mig så fick ett fult sår på kinden.
 
Morfar skaffade världens sötaste hundvalp, Viggo. Åt en mysmiddag med massa fina tjejer, räknade ner till både Justins konsert och en spanienresa och såg världens finaste film som alla borde se, The impossible.
Följde med Carro till hennes stuga där vi fiskade, körde skoter och så vidare. Hade en av de bästa upplevelser i mitt liv nämligen Justins konsert som jag kommer minnas hela livet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0