UNDERBAR DAG

Bilder från dagen!

Heeeeej kompisar! Idag har vädret varit hur bra som helst, jag älskar verkligen denna värme. Iallafall, igårkväll vid åtta tiden kom Ylva-Lee och hämtade mig i min stuga, vi åkte hem till henne och det har varit supermys. Igår snackade vi mest hela kvällen och idag har vi solat, varit med hennes småsyrror, ätit mjukglass, käkat en jättegod sallad osv. Som ni ser har jag även hunnit kolla igenom den nya H&M tidningen och blir sååå sugen på att beställa lite saker så det tror jag att jag ska göra när jag får pengar! Igår kom min zipper bag. Den gjorde sig bra på bild, men den gjorde sig ÄNNU bättre i verkligheten! Åh vad glad jag blev. Nu ska jag se om jag hittar någon film på netflix som jag ska se ikväll, efter det är det träning som gäller. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0