Tisdag

Haha oj vad dåliga och fula bilder

Idag har det varit en dryg dag, slutade dock en timma tidigare för att fara in till stan. Skulle ta sprutor men doktorn tyckte att jag var för sjuk för det så jag stannar hemma från träningen ikväll för att vila. Ska nog plugga lite och se lite pretty little liars och prison break. Blir nog bra. Igår storstädade jag mitt rum så det är typ roligt att vara där inne haha. Efter det var jag, dadi och Carro och gymmade, det var jätteroligt. Körde ben och blev helt slut, skakade typ när jag gick därifrån. Imorgon ska jag och Julia och se på premiären av "this is us" i 3D. Det är alltså One directions film för er som inte visste :) Nä, nu ska jag göra någon nytta och inte bara sitta här. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0