Nolia

Visst är han snygg?!
Igår tillbringade jag hela gårdagen på Nolia. Åkte dit med Emma och Julia kring halv nio, lite senare på dagen mötte jag Jonatan och vi gick på stan för att jag skulle köpa ett skal, det var det enda jag köpte på hela dagen så orkar inte visa det haha! Vid klockan tre skulle vi tjejer se Anton Ewald, vi hade lagt ut filtar direkt vi kom, och någon satt alltid där hela tiden därför stod vi längst fram och det var jätteroligt, men man blev knuffad och tryckt på hela tiden vilket var lite synd. Senare köpte jag en skiva som han signerade, är jättenöjd med bilderna jag/Emma tog. Jag vet inte vem som har tagit vilken men det är iallafall med Emmas kamera! En sån ska jag och Alice önska oss tillsammans innan vi åker till sydafrika.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0