10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

 
10 saker du vill göra innan du dör: Få barn, simma med delfiner, gifta mig, träffa Justin, tala flytande engelska och spanska, tatuera mig och åka till new york.
9 saker om dig själv: Jag vill ha fyra barn, jag blir lätt stressad, slarvar lätt bort saker, är lat, kan mycket bara jag försöker, är shoppingberoende, är en pluggis, tar med mig min mobil överallt och älskar min familj mest i hela världen.
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Vara sig själv, inte vara någon annan med sina kompisar, snäll, omtänkssam, vara charmig, vara social och självsäker men inte för självsäker. 
7 kändisar du tycker är snygga: Justin Bieber, Harry Styles, Zayn Malik, Channing Tatum, Liam Hemsworth, Anton Ewald och Felix Sandman.
6 saker du köpt den senaste månaden: Skor, mobilskal, svarta jeans, mineralvatten, minns inte mer.
5 sätt att få dig le/skratta: Kittla mig, när någon annan är glad, säga nåt roligt, 
4 gamla favoritlåtar: Airplanes-B.o.B, Titanium-David Guetta, We No Speak Americano-Yolanda Be Cool och 2q guns-green day.
3 saker du ofta grubblar på: Kärlek, vad som händer när man dör och livet.
2 saker du aldrig skulle vilja göra: Äta en tallrik maskar och äta bajs..
1 sak du vill ha: En resa till Maldiverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0