Sthlm

Nu ska jag försöka kortfatta lite av de dagarna jag inte skrivit. I onsdags gick flyget till Stockholm. Därifrån tog vi en flygbuss och efter det tog vi tunnelbanan till hotellet. När vi var framme gick vi på hotellet och lämnade våra väskor och sen gick vi ut på glob området och åt lunch och shoppade i kanske fyra timmar, dock shoppade inte jag någonting för jag tänkte att jag skulle spara pengar tills vi skulle på stan. Men däremot köpte jag en milkshake från en Ben & Jerry bar, och muuumms vad gott det var! När vi kom tillbaka till hotellet tog jag ett bad sen vilade jag en stund för jag var så trött. Ungefär klockan sex gick vi på en restaurang och efter det gick vi direkt till Globen. Först var det ett förband, sen väntade vi en stund och sen äntligen så kom han. Jag vet inte vad jag ska säga om konserten, kan säga så mycket men kortfattar det: bästa kvällen i mitt liv! Är så himla avundsjuk på Julia som har sin konsert kvar, och njut av varje sekund!!
På torsdagen tog vi tunnelbanan in till stan där jag shoppade lite mer. Kan visa i ett annat inlägg! På stan gick vi runt i flera timmar, skulle lätt kunna tänka mig att flytta till Sthlm. 
 
Jag saknar Stockholm så otroligt mycket, det var så varmt, man kunde gå i t-shirt på stan. Alltså jag skulle jätte gärna vilja uppleva den här resan igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0