Det är viktigt att komma ihåg att rädsla är ett tecken på lycka. Du skulle aldrig vara rädd att förlora någon som inte gör dig lycklig

Igårkväll var jag och Carro ute och sprang. Slutade dock med att vi lirade lite fotboll på planen istället.. Men vi hann springa ganska många intervaller också så det var bra! Jag sprang hem, duschade och åt sen kyckling och ris, mmmh. Efter det tog jag tag i HKn och läste igenom allt och nu på morgonen har jag suttit med instuderingsfrågorna. Dessutom vet ni vad jag tog tag i nyss? Jo, jag rensade alla bilder från mobilen. Så nu har jag inga bilder där, så jag kan ta massa i Stockholm! Jag åker om tre dagar, visst går tiden fort?! Nu ska jag fortsätta plugga, snart kommer Julia hem då ska jag gå till henne och plugga en stund. Ikväll kommer kanske Emma, sen står träning på schemat. Älskar denna söndag ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0