She decided to free herself, dance into the wind, create a new language. And birds fluttered around her, writing “yes” in the sky.

Tumblr_kr05u53qba1qzilpso1_500_large
Helt okej dag! Det bästa av allt, jag jobbade super på läxhjälp så jag har inga mer läxor i veckan. Huuuur skönt är inte det?! Sen fick jag veta av larsan att det är typ 5 sidor på provet, om två veckor. Det är ju typ ingenting, så om jag läser det en eller två gånger varje dag så kan jag det. Så nu behöver jag inte stressa för att hinna med allt! Nu kan jag nästan göra vad jag vill på kvällarna, så hör av er om ni vill hitta på nåt i veckan.
 
Ikväll har jag inte heller några planer, kanske se pll, somvanligt. Haha mina kvällar är enformiga, läxa sen pretty little liars. Men det är så fruktansvärt bra! Jag kanske borde lägga upp nåt avsnitt här så ni ser det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0