life's too short, gotta live it long

Nu känner jag att jag kan komma igång med bloggandet igen! Igår var jag ledig för att åka in och lämna våra vänner från Tyskland och Liechtenstein på flygplatsen och det var hemskt.. vi grät när vi skulle krama hejdå och när dom sen gick bakom en vägg då man inte såg de något mer grät vi bara ännu mer.. Men jag hoppas att vi får träffa dom igen för det skulle vara så kul.
 
Jag kom för kanske en timma sen från konfirmationslägret som var bara över en natt och temat var kärlek, jag tycker det är så mysigt och ser framemot nästa läger! Ikväll ska jag nog träffa min fina vän Fanny men nu har jag inte sett pretty little liars på så länge så jag ska se det! PUSS
Tumblr_m1g9nk9ro71qjtstoo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0