22:05

Bild som jag tog av Fanny sen förra promenaden ↑
 
Var ute och gick med Fanny och Frida ikväll, otroligt skönt att bara vara ute. En och en halv timma tror jag att det var, att bara få prata om allt och inget! Dessutom känner jag i mina ben att jag har varit ute, känslan är så fruktansvärt skön!
Imorgon börjar vi nio så Fanny kommer till mig kring tjugo i, sen går jag med henne. Har en rätt lugn dag, börjar nio och slutar halv två. Alltså fyra lektioner men har prov på en av dom.. jag tror faktiskt att jag kan det men jag är ändå nervös.
Nu lyssnar jag på musik men nog borsta tänderna och ta ipaden och lägga mig och se nåt på play ett tag. Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0