21:45

Dagen har varit grym, det började med att vi tog 10 bussen till stan, där gick vi till t3 och såg dm-finalen. Uik ledde mot sävar, men dom tappa när det var tio minuter kvar så det var synd. Efter matchen gick vi in till stan där jag köpte en tubhalsduk och mjukisbyxor, kan visa senare, orkar inte ikväll. Åkte med elin hem där mammi hämtade mig nån timma senare. När jag kom hem städade jag på mitt rum och sen åt jag klyftpotatis och kött. Fick ont bakom ögonlocken så jag la mig i soffan ett tag, för tillfället pratar jag i skype med Ylvalee och ska fortsätta med det om jag inte ska se pll. Imorgon har jag två matcher, en med 99orna och en med 98orna, jag är branoo taggad.  PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0