11/9

image
snyggging
Nu har jag nyss plattat håret, har haft uppsatt hela dagen så det var kaos när jag släppte ut det! Ska snart på skolan, eller ska vara där halv sju för ett möte. Det är så att jag är med i 'comenius projektet', och då  kommer det elever från tyskland och liechtenstein hit som ska bo hos vissa p åskolan, och då är det en kille som heter noah som ska bo hos Julia och jag ska då vara nån stöttande eller vad dom kallar det haha. Så jag och Julia har bestämt att vi ska vara med varandra hela veckan då han är här! Då ska lärare,elever och föräldrar planera allting, nån dag ska vi t.ex på shoppingtur i stan, då den dagen och sen fara och äta på kvällen så att jag tror att allt kommer bli såå bra! Ska göra mig iordning,PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0