I was shooting for stars

Igår vaknade jag vid halv åtta, jag klev upp och gjorde mig i ordning sen åkte jag till stan, fick skjuts av en som mamma känner så det var jättesnällt verkligen. Jag var i stan vid halv elva men ingen var där typ, så jag gick runt ett tag till eden kom. Vi promenerade bara runt och kollade, fick med mig lite grejer hem som jag visar sen. Iallafall, vi gick på subway och köade i en halvtimma för en macka, men så värt det! Vi gick till t3 och Eden visade mig hela haga innan hon hittade..På matchen träffade vi ylvis. RIK vann matchen och är nu i division 2, vääldigt spännande på slutet. Vi tre begav oss mot stan igen, men det var svinkallt så ylvis pappa skjutsade oss hem till eden. Vi chillade sen drog vi på coop och köpte godis sen gick vi hem till eden och såg jag saknar dig fyfaaan vilken hemsk film, usch vad jag grät.
 
Idag ringde alarmet sju men jag snoozade hela tiden så det blev väldigt stressigt, men en 3 km prommis satt fint på morgonen! När jag kom hem åt jag snabbt och sen for jag på kyrkan, det var högmässa och vi skulle vara med. Jag och emma samlade in kollekt, sen gick jag hem i kylan. gud vad kallt det är ute nu!
Nu ska jag göra läxa, sen se om nån har lust att gå ut ikväll. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0