I don't understand. I just don't care.

Bildites-2_large
Är redan så fruktansvärt less på skolan! Missade ju matteprovet igår och självklart så måste jag göra det idag då det finns en enkom tid för det på torsdag. Man kan ju inte säga att det är arbetsro i vårat klassrum, särskilt inte när om man ska skriva prov.. Hann inte ens klart. Har en inlämning som ska vara inlämnad på fredag, hade tänkt att skriva ungefär två A4 och när jag är klar och har tagit med nästan allt är det såklart bara ett. Sen fick vi veta den här veckan att vi har prov på Måndag? Jag trodde att man inte fick veta sånt veckan innan. Dessutom så har jag missat en redovisning som jag också måste göra. Som ni ser är inte humöret på topp, måste tyvärr fortsätta med allt jävla plugg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0