anna fanny larsson

Det här inlägget är till Fanny. Världens bästa Fanny.
Du förstår inte hur mycket du betyder för mig, det går inte ens att beskriva med ord. Du har hjälpt mig så mycket, en finare vän är svår att hitta. Du är så fin på både insidan och utsidan.
Tänk att vi har känt varandra så länge. När jag städade ur mitt rum hittade jag en del av en dagbok jag fick av dig då jag kanske var 6-7? Minns du när vi åkte rutschkana ner i min pool? En dag jag aldrig glömmer.
<p><span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">VI HADE DE BÄST ;* &lt;3</span></span></span><br /></p>
Eller armbanden vi hade? De rosa flätade du vet.
Och nu har vi kommit så sjukt nära. Våra promenader är bland det skönaste som finns, att bara få prata och du kommer med så kloka svar.
 
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla underbar ottilia, jag vill ALDRIG förlora dig. älskar dig♥

2012-11-13 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0