You do not seem to understand how difficult it is

Förlåt för usel bloggning, har verkligen inte haft tid!
Igår hade jag en super mysig midsommar tillsammans med mormor och morfar, vi sov här det var därför jag inte kunde skriva. Idag bestämde vi att vi skulle sova här en natt till, så vi åkte hem och hämtade tandborstar, kläder och sånt där, så då tog jag datorn också!
Jag ska snart se ett nytt avsnitt av pretty little liars med lillasyster, sjukt mys!
Så ska ropa på henne nu, puss!
Ida om du ser det här vill jag bara att du ska veta att jag saknar dig supermycket min lilla pudding!

Kommentarer
Postat av: ida

Snuttan jag saknar dig med, asmycket :(
Hitta på något är faktiskt ett måste i sommar..

Svar: oja verkligen!
ottiliahl.blogg.se

2012-06-24 @ 10:30:09
URL: http://iidaanderssonss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0