MICKE OCH MOLLE

Tumblr_lreaewszvq1qmzd1io1_500_large
Tumblr_kzk63xyi5v1qaof6yo1_500_large
 
Den här filmen ska jag se ikväll, allvarligt jag kommer börja gråta.
Micke och Molle heter den, jag tror att det är den bästa jag sett, minns den inte riktigt
men minns att jag såg den flerafleraflera gånger.
Den handlar om en hund och en räv som blir bästa vänner, sen skiljs dom när Molle(hunden) följer sin husse för att lära sig jaga. Ett år senare kommer han tillbaka till gården som en fullvuxen jakthund.
När Micke kommer för att leka min sin kamrat igen, avvisar Molle honom, för han har lärt sig jaga alla slags djur, även rävar.
 
Om ni gillar gamla disneyfilmer, se den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0