I hate it when people say they hate someone and then they go and hang out with them

Kände att jag inte skulle skriva något på förra inlägget, det skulle bli så milslånga sidor att läsa!
Så jag låter bilderna tala.

Jag kom nyss hem från träning, en lugn träning efter cupen, men det behövdes! Det känns i kroppen med två träningar på en dag, först imorse simmade jag. Jag var i vattnet halv åtta så gissa om jag var trött alltså.
Blir samma sak imorgon, så ska avrunda kvällen snart! Ska se klart avsnittet av pll, men det är bara tio minuter kvar alltså, buhuhu. Måste ha fler avsnitt!
Vi får se om jag skriver efter jag har sett klart, förmodligen gör jag det, men annars godnatt.
Tumblr_lonq00asks1qczbm0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0