You Left Me With questions without answers, so i Leave You With Problems Without Solutions

Gårdagen spenderades i stan, fick med mig hem lite saker och ni får se en del av de lite senare idag! Träffade Lovisa och hennes storasyster där, just precis när vi såg Awa! Huur coolt? Jag snodde bilden av Lovisas blogg. Dock suddade hon sitt fina ansikte, men tänkte att eftersom alla Lovisas läsare har sett bilden så är det inte lönt att jag suddar mitt :(
Har nyss ätit frukost, strax ska jag plocka ihop på mitt rum och gå en sväng till apoteket för att köpa ansiktsvatten. Dessutom ska jag förbi hos Emma och lämna en tröja och låna ett nagellack. 
Ikväll ska jag till saknade Sandra och sova över där. Var så himla längesen vi träffades utanför skolan! Så vi får se vad vi hittar på. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

var inte Benny där också? han var ju sjukt mycket bättre!:)

Svar: Jo det var han, men tog ingen bild med han :) Hihi nej, jag tycker awa var bättre:)
ottiliahl.blogg.se

2012-12-28 @ 12:30:13
URL: http://fridaevelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0