tjugohundratolv

 
januari: Var och kollade på sikas handbollssammandrag, umgicks mycket med sandra
februari: Bakade jättegoda bakelser, bodde i Albins tröja typ, var med fanny, Frida och Hanna, de tog hål i öronen på varann typ hela tiden haha
mars: Var mycket i slalombacken, började vara med fanny, sov hos ylvalee och gjorde browniecheescake med hallongrädde, älskade one direction
april: började vara med tilda och liesel
maj: var på majbrasa med ylvalee, Eden och liesel, den dagen hade jag och eden känt varandra exakt ett år
juni: startade den här bloggen, såg väldigt mycket pretty little liars, var på en lagkväll
juli: var på fäbodafesten, var i stugan osv
augusti: köpte justins parfym, vårat lag ägde och vann en cup, hade konfaläger
september: var väldigt mycket med fanny, vi gick på mysiga promenader då det var mörkt hela tiden, besök från tyskland och liechtenstein
oktober: spräckte min skärm på telefonen, var i kyrkan typ varenda söndag
november: fyllde år, åt chokladdoppad frukt med ylvalee
december: konfirmerade mig, var i stallet med sandra, köpte min klocka
 
Mina nyårslöften: Jag ska verkligen ta tag i skolan, började träna mer och sluta äta godis och kakor på veckorna
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi måste börja vara med varandra massor 2013 ♥

2012-12-30 @ 22:35:14
URL: http://sandrabygden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0